Moc - 59,6/81 kW/KM
Ilość cylindrów - 4
Rodzaj wtrysku - bezpośredni
Pojemność skokowa - 4750 cm3
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SILNIK
Marka - MMZ Stage I
Moc - 59,6/81 kW/KM
Ilość cylindrów - 4
Rodzaj wtrysku - bezpośredni
Pojemność skokowa - 4750 cm3
Obroty nominalne - 2200 obr./min
Średnica cylindra/skok tłoka - 110/125 mm
Maksymalny moment obrotowy - 298 Nm przy 1400 obr./min
Jednostkowe zużycie paliwa - 217 g/kWh
Pojemność zbiornika paliwa - 130 l
UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło - cierne, suche, jednotarczowe
Skrzynia biegów - mechaniczna, zsynchronizowana, z wbudowanym reduktorem skrzyni biegów
Liczba biegów przód/tył - 14/4
Zakres prędkości - 2,5-36,6/5,4-12,1
Przedni most napędowy - belkowy
Załączanie napędu - mechanicznie
Blokada mechanizmu różnicowego - uruchamiana elektrohydraulicznie
WAŁEK ODBIORU MOCY WOM
Rodzaj - zależny i niezależny, załączany hydromechanicznie
540/1000/3,5 obr./min drogi
UKŁAD HYDRAULICZNY
Udźwig tylnego TUZ - 3800 kg
Ilość siłowników TUZ - 2 szt
Trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi - 2 kat. wg ISO
Maksymalne ciśnienie robocze - 20 MPa
Wydatek pompy olejowej - 45 l/min
Pojemność zbiornika oleju - 25 l
HAMULCE
Hamulce robocze - suche, sterowane hydraulicznie
Instalacja hamulcowa przyczep - pneumatyczna, dwuprzewodowa + jednoprzewodowa
UKŁAD ELEKTRYCZNY
Napięcie w układzie - 12V
Rozruch - 24V
MASKA I KABINA
Maska - metalowa
Kabina - szyby homologowane, sprężyny gazowe, dach kabiny metalowy, tapicerka siedzenia materiałowa, wentylator i nagrzewnica, dodatkowe stopnie z prawej strony kabiny
WYMIARY I MASY
Długość - 3970 mm
Szerokość - 1970 mm
Wysokość - 2850 mm
Rozstaw osi - 2450 mm
Rozstaw kół oś przednia/tylna - 1450-1970/1500-2100 mm
Prześwit pod układem zawieszenia - 465 mm
Kąt skrętu kół przednich - 39º
Masa z obciążnikami przednimi - 4100 kg
Rozkład mas na oś przednią/tylną - 1400/2700 kg
Dopuszczalna masa całkowita - 5500 kg
Dopuszczalny nacisk na oś przednią/tylną - 2000/3500 kg
Ogumienie przód/tył - 13,6-20/16,9 R38
UWAGA: Ze względu na stały proces doskonalenia i modernizacji wyrobu, dane techniczne produkowanych ciągników mogą się różnić w niektórych szczegółach.